LIVRARE GRATUITĂ | FORJAT MANUAL

Politica de Rambursare

Vă mulțumim că ați cumpărat cu noi.

Toate articolele noastre sunt unice. Ele sunt făcute la comandă odată ce sunt cumpărate.

Prin urmare, anulările și rambursările sunt permise doar pentru o perioadă scurtă de timp înainte ca articolul să fie fabricat.

Comenzile pot fi anulate doar în termen de 2 ore de la plasarea comenzii. După această perioadă, anularea nu mai este posibilă. La primirea acestei cereri de anulare a comenzii, clientul va fi rambursat în termen de maximum paisprezece (14) zile. După această perioadă, nu mai sunt posibile returnări, rambursări sau schimburi, indiferent de motiv.

În cazul în care societatea noastră comite o eroare în timpul pregătirii comenzii dumneavoastră sau în cazul activării garanției legale sau convenționale
se va rambursa doar prețul produsului (produselor) returnat(e), precum și costurile inițiale de transport. Această rambursare va fi efectuată cât mai curând posibil și cel târziu în termen de 14 zile de la primirea produselor de către societatea noastră. Prețul acestor produse va fi rambursat în funcție de metoda de plată inițială utilizată de client în momentul achiziției. Nu se va accepta plata în numerar la livrare, indiferent de motiv.

Produsele returnate incomplete, deteriorate, pătate sau murdare de către client nu vor fi acceptate.

Astfel, orice produs care a fost deteriorat sau al cărui ambalaj original a fost deteriorat în condiții care depășesc simpla deschidere nu va fi rambursat.

Dreptul de retragere în conformitate cu alineatul din Codul consumatorului nu este posibil atunci când produsul a fost personalizat conform specificațiilor clientului.

Articole de vânzare (dacă este cazul)

Numai articolele cu preț normal pot fi rambursate. Din păcate, articolele de vânzare nu pot fi rambursate.

Schimburi sau înlocuiri (dacă este cazul)
Toate schimburile și înlocuirile trebuie să fie solicitate prin contactarea [email protected], ca parte a politicii noastre de garanție. Pentru a fi eligibil pentru un schimb, articolul dvs. original trebuie să fie nefolosit și în starea în care a fost primit. Dacă credeți că ați primit un articol defect, deteriorat sau incorect, vă rugăm să ne contactați pentru o evaluare suplimentară.

Înainte de a returna orice produs, clienții trebuie să aducă cu ei factura sau bonul de livrare și să contacteze serviciul nostru de asistență pentru clienți prin e-mail la următoarea adresă: [email protected], care le va spune ce trebuie să facă pentru a se asigura că cazul lor este procesat mai rapid.

Livrare

Livrare gratuită în cele mai bune condiții.

Returnează

Retururile sunt posibile în termen de 14 zile de la primirea comenzii dumneavoastră.

Servicii post-vânzare

Suntem disponibili prin e-mail sau prin chat. [email protected]

Plăți sigure

Toate datele dumneavoastră sunt criptate, securizate și protejate.